Annonsering var du vill med programmatisk display
Så nu är vi redo att hjälpa även dig med din annonsering!
Få kontroll över alla dina annonser oavsett kanal
Fördelen med annonser på Facebook, Instagram och Google Ads är att du själv kan ha kontroll på när, var och mycket du vill annonsera. Du kan spendera 100 000 kr och 1000 kr.
Det har vart svårare med banners på sidor som t.ex. Aftonbladet, Dagens Industri och annan njesmedia. Där har du alltid varit tvungen att gra stora uppkp av annonser i taget. Men, inte längre.
Nu kan vi kombinera Facebook och Instagram, Google Ads (SEM) och banners på en och samma månadsbudget – enkelt, smidigt och effektivt.
Med BidTheatre kan vi erbjuda annonsering överallt*
Redan i november 2022 inledde vi ett samarbete med DSP-plattformen BidTheatre. Under snart ett år har vi nu testat, skapat och publicerat annonser, banners och videos på en stor mängd tidningar, hemsidor och mediahus.
Vi ser till att du ser lika bra ut överallt
Klimatavtryck? Mångfald? Eller är arbetsmiljö den viktigaste hållbarhetsfrågan i din verksamhet?
Hållbarhet betyder olika saker för olika organisationer. Men alla har de en sak gemensamt – allt börjar i styrelserummet.
Ett lyckat hållbarhetsarbete startar med ledningsgruppen och integreras sedan i verksamheten och varumärket. Vi arbetar alltid utifrån perspektivet att en lyckad hållbarhetskommunikationen börjar med ett lyckat hållbarhetsarbete.
Köper du programmatisk display redan idag direkt av ett mediahus?
Berätta gärna för oss vad du köper, hur din budget ser ut och vad du får för CPM pris per kanal – vi kan säkert hitta en plan som ger dig mer effekt fr pengarna. Eller, en plan som känns mer flexibel, och som du kan styra varierat över året – som du vill.
Det är först när hållbarhet blir en del av ditt varumärke och din strategi som du kan få verkligt genomslag.
Anna Carendi, grundare Hållbarhetsteamet
Vi kan hjälpa dig att synas här
- Dagstidningar
- Veckotidningar
- Branshpress
- Utomhusreklam, digitala skyltar
- Spotify
- Play-kanaler med reklam
2 av 3
Kunderna gillar hållbarhet. 2 av 3 företagare säger att deras hållbarhetsarbete har gett en bättre relation med kunderna. (Källa: Företagarna.)
29%
29% av de tillfrågade i Företagarnas undersökning uppger ökad konkurrenskraft som anledningen till att man bedriver ett aktivt hållbarhetsarbete. Det är därmed den vanligaste orsaken. (Källa: Företagarna.)
4 av 10
4 av 10 företag saknar en hållbarhetsstrategi. Den främsta orsaken är kompetensbrist i det egna företaget. (Källa: VD-tidningen.)