INSIKT UTSIKT 2024

IPM fyller 40 år som byrå!

Det vill vi fira med dig, dina kollegor, våra kollegor och massa andra vänner, partners och kompisar. Vi gör detta under vårt event Insikt | Utsikt, nu i en ”40th Anniversary Edition”.

1984 slog IPM upp dörrarna för första gången

I Limmared, på Storgatan 37. En artikel från 1996 beskriver IPMs grundare företaget såhär: ”…enkelhet, öppenhet, kommunikation, identitet, attityder, att vara levande och framför allt att våga vara den man är.”

Ord som på något sätt sitter i väggarna – även om vi bytt lokal ett antal gånger sedan 1984.

Var, när, hur?

Vi bjuder självklart hem er till kontoret i Ulricehamn. Och det är den 24 oktober kl. 12:30 som gäller. Några utav er har redan markerat det i kalendern, nu ska vi se till att alla anmäler sig och tar en plats. Vi utgår från ”först till kvar” principen men har satt taket extra högt för deltagande i år.

Program för dagen (uppdateras framöver!)

Dagen kommer att fokusera på insikter vi, och andra vänner, lärt oss genom de 40 år som passerat och utsikter vi med denna erfarenhet ser in i framtiden. Idén är att från vårt perspektiv, ett större varumärkes samt en profil från reklambranschen dela med oss av just insikt och utsikt.

Kl 12:30 – 17:00

Insikt | Utsikt 40th Anniversary Edition, lunch och föreläsning

  • IPM – Vad har vi lärt oss av 40 år i varumärkets och reklamens tjänst?
  • IPM – Vad kommer påverka ditt varumärke, din reklam och din försäljning dom kommande 40 åren?
  • Varumärkescase (TBA) – Hur har dom senaste 40 åren påverkat varumärkets resa och utveckling
  • Reklamspaning (TBA) – Hur har reklamen förändrats i takt med omvärlden?
Från kl 17:00 till sent.

Oktoberfest After Work

  • Kvällsmat och snacks med Oktoberfest-tema
  • Klassisk tysk öl med dom rätta tillbehören
  • Umgänge, mingel, nostalgi och 40 års fest

Anmäl dig här!

Glöm inte att påminna kollegan, varje person behöver skicka in en egen anmälan så vi får koll på plats, mat och fest!


Citat från IPMs grundare från 1996 (”Kommunalt Forum”, Nr 2)

Hur firar man 40 år i oktober?

Enkelt, med Oktoberfest-tema. Så självklart ska vi fira med riktigt bra korv, sauerkraut och vad tyskarna anser är ”riktig öl”! Så till alla våra kunder, gamla som nya, bjuder vi in er att stanna till en After Work värdig 40 år av spännande arbete. Vi hoppas att ni vill och kan ta er tiden att stanna och umgås och prata minnen, nutid och framtid.

Glöm inte att bocka JA att du stannar på After Work!

Fascinera.

Engagera.

Konvertera.

IPM Brand & Communication